Reakce na příspěvek

Původní příspěvek:
Dobrý den, ke konci listopadu roku 2022 jsem se přihlásila do autoškoly NOBE v Hradci Králové. Vzhledem k tomu, že jsem měla našetřené peníze jsem jim ihned po podání přihlášky zaplatila plnou čaśtku tedy 17.800,- za 90ti hodinový kurz. Ze začátku byla domluva s nimi naprosto skvělá. Dne 5.12. byla úvodní hodina kde jsme si řekli co a jak bude dále probíhat. Pan instruktor nám tam řekl, že nebude kurz otevírat před vánoci jen kvůli jednomu člověku(mně), že to prý necháme od nového roku. Dostali jsme přihlašovací údaje do aplikace s názvem “Moje autoškola” do aplikace jsem se přihlásila ještě na té úvodní hodině. Od toho dne se nic neudálo. V aplikaci mi to nic neukazovalo ohledně začátku kurzu jen mi to nabízelo domovskou stránku a možnost přihlásit a odhlásit. Cca v polovině ledna jsem jim psala mail a následně druhý den jsem volala ohledně toho co se tedy děje. Bylo mi vynadáno, že je to moje chyba, že mi údajně aplikace nefunguje a že oni jsou v tom nevinně. Dohodla jsem se s paní asistentkou dané pobočky, že přestoupím jinam, že se mi nelíbí jejich přístup už takhle ze začátku. Paní mě odkázala ať si o žádost o přestup napíši na mail ucetni@nobe.cz to jsem udělala dodnes nemám odpověď od paní účetní. Plus mi bylo sděleno od paní asistentky, že budu mít storno, ale že neví kolik ta částka bude. Zajímalo by mě, jak je možné, že by mi nemohli vrátit plnou částku když jsem výcvik vůbec nezačala?

Reakce na příspěvek
Případné přílohy přetáhněte sem nebo klikněte zde pro výběr souboru.
Kontaktní údaje

Vyplňte prosím alespoň Vaše jméno a platnou e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat vyjádření. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřebu a nebudou publikovány.