Reakce na příspěvek

Původní příspěvek:
Dobrý den, chci se zeptat jak postupovat v případě, že mám zaplacené expresní jízdy, ale ve skutečnosti se autiškola táhne od června ještě pořád a mám za sebou pouze 3 jízdy. Důvodem je nechopnost komunikace majitele autiškoly, které mu opakovaně volám, nehprve abych mohla vůbec s jízdama začít u někoho s instrukturů. Jelukož první hodiny autiškoly byly na trenažeru. Potom byl problém, že bylo pořád plno, následně instrkutor skončil kvůli nemoci úplně a nebyl mi to schopen oznámit, kdybych se opakovaně nepokoušela si jízdu domluvit. Po opět dlouhé prodlevě, kvůli neschopnosti majitele dát mi číslo na dalšího instruktora, se mi nakonec podařilo domluvit si další jízdu. Která byla následně zrušena z důvodu nemoci na neurčiti. Ráda bych autoškolu co nejdříve dokončila, nejlépe někde jinde, ale nevím jestli mám za prvé nárok na vrácení celé částky a za druhé jestli v případě přejítí jinam budu muset platit opět plnou cenu.
Děkuji


Reakce na příspěvek
Případné přílohy přetáhněte sem nebo klikněte zde pro výběr souboru.
Kontaktní údaje

Vyplňte prosím alespoň Vaše jméno a platnou e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat vyjádření. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřebu a nebudou publikovány.