Reakce na příspěvek

Původní příspěvek:
Dobrý den,

obracím se na Vás na základě nepříjemnosti, kterou řešíme v Autoškole Ústí.
V prosinci jsem koupila poukaz do autoškoly, do které začala dcera chodit v březnu. Během března a dubna absolvovala teoretické hodiny. Jízdy bylo možné začít plnit až od června. Pan majitel Tomáš Javorský slibuje termíny jízd, ale stále se neozývá. Nebere mi telefony, odesílají se mu automatické zprávy, že se právě věnuje studentům a jakmile to bude možné, zavolá zpět. To se bohužel neděje. Volám několikrát denně a stále totéž. Jeden termín byl domluvený koncem června, ze kterého sešlo. Od té doby telefony nezvedá, na mé SMS zprávy nereaguje.
Jsem velmi nespokojena s tímto chováním. Ráda bych dostala zpět peníze a dceru přihlásila do jiné autoškoly. Můžete mi poradit, jak mám postupovat?

Velmi děkuji,

Mgr. Šárka Ritschelová


Reakce na příspěvek
Případné přílohy přetáhněte sem nebo klikněte zde pro výběr souboru.
Kontaktní údaje

Vyplňte prosím alespoň Vaše jméno a platnou e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat vyjádření. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřebu a nebudou publikovány.