Reakce na příspěvek

Původní příspěvek:
Dobrý den,

začátkem května tohoto roku jsem manželce zaplatil výcvik v autoškole sk. B. Při telefonické domluvě mi bylo řečeno, že kvůli covidu výcvik započne během srpna. Toto jsme s manželkou akceptovali s tím, že bude mít dostat času na individuální teoretickou přípravu, která bude ověřena před první jízdou. V červenci jsme se připomenuli a na 8.8 byla naplánovaná první jízda, bohužel k té nedošlo z údajných rodinných důvodů, tato skutečnost byla oznámena 30 minut před začátkem výcviku. Naplánovány byly termíny 20.8 a 27.8. K prvnímu termínu nedošlo z údajných technických problémů, kdy oznámení přišlo 10 minut před začátkem výcviku s tím, že dostaneme navazující informace. Další informace jsme nedostali a k druhému termínu prostě jen nedošlo, bez jakékoliv komunikace.

Právě komunikace je velký problém, aby vůbec došlo k naplánování zmíněných termínů musela být jednatelka/instruktorka autoškoly v jedné osobě opakovaně vyvolávaná. Již týden (dnes je 2.9) se snažíme telefonicky získat bližší informace a domluvit další postup. Bez úspěchu.

Jaké máme v této situace možnosti? Jsou postupy, jak vyměnit autoškolu nebo dostat zpět peníze, když autoškola nereaguje?


Reakce na příspěvek
Případné přílohy přetáhněte sem nebo klikněte zde pro výběr souboru.
Kontaktní údaje

Vyplňte prosím alespoň Vaše jméno a platnou e-mailovou adresu, abychom Vám mohli zaslat vyjádření. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřebu a nebudou publikovány.