Stížnost

Reagovat
Stížnost

Dobrý den,
v únoru 2024 jsem nastoupila do autoškoly. Vzhledem k naprosto laxnímu přístupu majitele chci podat stížnost.
První jízdu jsem měla v červnu 2024. Prvních 7 jízd jsem absolvovala s instruktorem, se kterým nebyl žádný problém. Další jízdy jsem absolvovala s majitelem autoškoly Tomášem Javorským. Jakákoli komunikace s ním je problém - nereaguje. V únoru 2025 mi stále zbývaly dvě jízdy (jedna jízda - 90 minut). Již po desáté jízdě se mě majitel snažil přesvědčit, že si dáme ještě jednu a půjdu ke zkouškám. To jsem odmítla. Po jedenácté jízdě mě opět přesvědčoval, že bych měla jít ke zkoušce. V této době jsem v rámci autoškoly ještě ani jednou necvičila parkování. Na konci jedenácté jízdy si tedy pan majitel vyhradil asi 5 minut pro “naučení” parkování. Nebyla jsem si svými schopnostmi moc jistá a tak mě nakonec ze zkoušky na moji žádost odhlásil (až po několika dnech marného telefonování a mailu). Od té doby se mi nedařilo mu dovolat. K tomu přičtěme zkracování jízd. V úvodu autoškoly mi bylo řečeno, že v případě, kdy budu mít odjeté všechny jízdy a chtěla bych ještě jednu nebo dvě jízdy navíc, budu ji mít zdarma. Proto jsem krácení jízd neřešila - předpokládala jsem, že se to takto vykompenzuje. Každá jízda s Tomášem Javorskym byla zkrácena alespoň o 20 minut. Jednou se stalo, že jízdu od 17:00 ukončil v 18:00, protoze už na něj čekal další žák. Tuto skutečnost nemám čím doložit, každopádně žádný záznam o absolvování jízdy jsem s ním nepodepisovala. Nyní s ním řeším přechod dob jiné autoškoly. Telefon nebere, zpět nezavolá. Na mail zareagoval po týdnu a přislíbil, že do konce týdne dostanu “papíry” - nic. Včera v pondělí se mi podařilo mu dovolat, bylo mi řečeno, že na pobočku nemám chodit, že mi papíry přiveze večer domů. To se samozřejmě nestalo. Dnes už se opět nemůžu dovolat a nemůžu se už ani přihlásit do aplikace, kde bych viděla kdy bude probíhat teorie na učebně, abych si pro převodku případně došla osobně. V nové autoškole už jsem kvůli panu Javorského za blázna, co dvakrát odkládal termín schůzky, jelikož stále nemám dokumenty.

Vzhledem k délce trvání výcviku (byť uznávám, že prodlevy mezi jízdami byly částečně zaviněny i mou nedůsledností a nedostatečnou vytrvalostí při vytáčení jeho čísla), absolutnímu nezájmu o mě jako studenta / zákazníka a pocitu, že se mě snažil “obrat” o čas na jízdách a co nejrychleji se mě zbavit zkouškami, tedy podávám tuto stížnost. Přikládám alespoň screenshoty se záznamy jízd, kde je patrné, že jich proběhlo jen 12 a už jsem byla přihlášena ke zkoušce.

Děkuji, Švorcová Adéla


Přílohy:


Reakce

Vážená tazatelko,

Autoškolskému ombudsmanovi nepřísluší řešení stížností na autoškoly. Případnou stížnost na činnost autoškoly můžete podat o obecního úřadu obce s rozšířenou působností, v jehož působnosti se autoškola nachází.