Dobrý den,
podávám stížnost na výše uvedenou autoškolu v Pardubicích. Dcera si domluvila s majitelem autoškoly rychlokurz, který měl proběhnout počátkem roku 2024. Po několika urgencích nastoupila do kurzu klasického, který začal v červnu loňského roku. Instruktoři autoškoly plánovali dceři jízdy jednou za čtrnáct dní. Proti tomu jme se ohradili a nastalo dceři peklo.
Instruktor ji vulgárně nadával, měl sexistické narážky, během jízd si vyřizoval soukromé hovory, nebo koukal do telefonu. Požádali jsme o jiného instruktora.
Sice nám bylo vyhověno, ale dcera už byla ocejchovaná jako ta, co se dovolila ozvat.
Z jízd chodila vynervovaná. Proto jsme dceři zařídili přestup do jiné autoškoly, kde si doplácí
kondiční jízdy, protože bude o závěrečných kouškách jezdit v jiném autě. Do dnešního dne nemá autoškolu hotovou.
Nechápu, jak si instruktor autoškoly může dovolit říct klientovi, který si za výuku platí, že je debil, tupá kráva, úplně vypatlaná pinda a další vulgarity.
Reakce
Vážená tazatelko,
autoškolskému ombudsmanovi nepřísluší řešit stížnosti na činnost autoškol, resp. jejich učitelů. Může pouze poskytnout radu nebo potřebnou informaci. Jak uvádíme na našich stránkách, učitel autoškoly by měl za každé situace zachovávat profesionalitu, přičemž jeho neadekvátní až hrubé chování je nepřípustné. Na Vámi popisovanou situaci jste reagovali naprosto správně, když jste provozovatele autoškoly požádali o přidělení jiného učitele a následně přešli do jiné autoškoly.