Dobrý den,
dcera si chtěla udělat řidičák a proto si podala přihlášku do autoškoly. První kontakt který mohu doložit je z 17.4.2024 kdy jí došly přístupové údaje.
Poté začala chodit do autoškoly po 2 hodinách teorie měla první jízdy s paní Terezou Bednářovou. První co se nám nelíbilo bylo že paní instruktorka jízdu často den předem zrušila, nejčastější důvody na které se vymlouvala byly že jí bolí záda a nebo jí nemá kdo pohlídat dítě. Další jízdu nenaplánovala hned a slíbila že se ozve, to většinou trvalo i 14dní a teprve pak se plánovala další jízda .Velmi často tak mezi jízdami uplynul třeba i měsíc.
Přihlášku k závěrečným zkouškám si podávala koncem srpna s tím že jí instruktorka řekla že to je nejzašší termín.
Závěrečné zkoušky dělala prvního listopadu, bohužel neudělala jízdy. Mimochodem z šesti lidí kteří zkoušku absolvovali neudělal zkoušky nikdo, mimochodem i proto, že nikdo z nich nevěděl jak se pouští mlhovky. Dva žáci absolvovali jízdu podruhé, jeden dokonce potřetí. Jediné na čem se všichni shodli bylo, že paní instruktorka místo toho aby se věnovala žákům a jízdě věčně kouká do mobilu.
K dalšímu termínu zkoušek byli ihned upozorněni, že je málo zkoušejících a někdy vypíšou na měsíc jen jeden termín.
Když se nic nedělo ani po novém roce zkoušela se dcera instruktorce dovolat a nebo psát SMS. Bohužel ta vůbec nereagovala nakonec asi po 14 dnech dceři odepsala, že s ní autoškola ke konci roku rozvázala pracovní poměr.
Jak je možné že jí to nikdo neoznámil? Za mě tu povinnost měla buď instruktorka nebo autoškola. V pondělí jsem se dovolala majiteli autoškoly. Potvrdil mě, že s paní instruktorkou se na konci roku rozloučili právě proto že na ní byly stížnosti a že si dcera měla taky stěžovat. Slíbil že se jí ozve někdo jiný a že se snad domluvíme i na nějaké kompenzaci v podobě jízdy popř. jízd zdarma. Bohužel se dál nic neděje, dceři se nikdo neozval a za volantem už neseděla 3 měsíce. Vůbec nevím co dál. Děkuji za odpoveď.
Reakce
Vážená paní!
Jak jsme se dozvěděli od autoškoly, Vaše stížnost přišla v okamžiku, kdy po Vašem telefonátu s majitelem autoškoly bylo vše již vyřešeno a dcera má naplánované další jízdy a některé již i odjeté a má již naplánované opravné závěrečné zkoušky, nemá ombudsman možnost jak Vám dál pomoci.
Poradit můžeme nejen Vám, ale i ostatním. Pokud nejste spokojeni s prací učitele, je potřeba se obrátit na vedení autoškoly nebo jejího majitele. Pokud má majitel dostatečnou zpětnou vazbu od žáků nebo jejich rodičů, může na vzniklou situaci včas reagovat případně řešit vzniklý problém i s učitelem výcviku.
Stejně tak platí, že pokud s vámi učitel nekomunikuje, je potřeba kontaktovat vedení autoškoly, které určitě, pokud má tuto informaci, včas zjedná nápravu.