Špatné chování

Reagovat
Špatné chování

Dobrý den,
Moje přítelkyně byla účastníkem výcviku na skupinu B v autoškole Kometka v Brně. Bohužel, vyučující a zároveň majitel autoškoly, pan Liška, při jízdách neustále křičel, stresoval ji, byl arogantní a vyhrožoval předčasným ukončením jízdy, že se nakonec rozhodla z této autoškoly odejít. Bohužel, v této době byla panu Liškovi již uhrazena částka 4000 za jeho "služby". On sám si navíc vyžádal ještě dalších 500 za převodku, což je sice v souladu s jeho ceníkem, ale v pořádku nejspíš není, že tento ceník byl představen až po zaplacení zálohy.
Chceme se tedy zeptat, jaké máme nyní možnosti, protože přítelkyně zaplatila 4000 za služby, které neměly žádnou úroveň, a to, že musela skončit v této autoškole nebyla její vína.
Chtěli bychom, aby nám pan Liška buď vrátil všechny již zaplacené peníze, nebo alespoň jejich část společně s převodkou, aby přítelkyně mohla v autoškole pokračovat jinde. Jaké máme možnosti?

Děkuji za odpověď.



Reakce

K ceníku: ten musí být v provozovně na viditelném místě.
K vrácení poněz: netuším, kolik hodin bylo odučeno. Zjednodušeně je to kurzovné děleno 28, výsledek krát počet hodin odjetých. to by příslušelo panu Liškovi.
On musí udělat vyúčtování.