Stížnost na chování

Reagovat
Stížnost na chování

Dobrý den,
obracím se na Vás ohledně chování a přístupu autoškoly.
Moje setra si žádala o navrácení ŘP, tedy zaplatila co jí řekl, šla k písemným testům - ty úspěšně složila.
Nicméně dnes měla jízdy, ale ty neudělala - špatná rychlost.
Chtěla si zažádat o opakovaný termín, ale tento instruktor ji sprostě vyhodil. s tím, že to stojí milion a právě to propásla a ať si hledá novou autoškolu. Dle mého toto je naprosto neprofesionální a nemůže si vyinkasovat za něco co ani neproběhlo. Nezvedá telefony, žáky neinformuje včas o zkouškách, na zkoušky se s nimi ani nedostaví a je velice, ale velice arogantní.

Dle mého má sestra nárok udělat opakovat opravnou jízdu u této autoškoly. Co nyní může dělat? Musí znovu zaplatit celou autoškolu?



Reakce

Vážená tazatelko,

z Vašeho zmatečného dotazu není přesně zřejmé na co se dotazujete. Podle informací píšete, že Vaše sestra při zkoušce při vrácení ŘP neuspěla v praktické části. Tedy jak píšete, že autoškola inkasovala platbu za něco co neproběhlo, asi nebude pravda. Zkouška proběhla. Samozřejmě má sestra nárok na opravnou zkoušku, ale také bude muset tuto opakovanou zkoušku uhradit jak autoškole, která ji na ni předvede, tak bude muset uhradit poplatek za opakovanou zkoušku MěÚ, který bude zkoušku provádět. Doporučuji si domluvit s autoškolou termín nebo pokud není sestra s přístupem spokojena může přestoupit k vykonání zkoušky k jiné autoškole, kdekoli na území ČR.